DK
 
DK

Mylan over hele verden

Luk

Vælg et af vores websteder fra listen nedenfor.

  1. Europa

    1. Belgien
      1. Français
      2. Nederlands
    2. Danmark
      1. Dansk
    3. Finland
      1. Suomi
    4. Frankrig
      1. Français
    5. Grækenland
      1. Ελληνικά
    6. Holland
      1. Nederlands
    7. Irland
      1. English
    8. Italien
      1. Italiano
    9. Norge
      1. Norsk
    10. Østrig
      1. Deutsch
    11. Polen
      1. Polski
    12. Portugal
      1. Português
    13. Schweiz
      1. Deutsch
      2. English
    14. Slovakiet
      1. Slovenský
    15. Slovenien
    16. Spanien
      1. Español
    17. Storbritannien
      1. English
    18. Sverige
      1. Svensk
    19. Tjekkiet
      1. Čeština
    20. Tyskland
      1. Deutsch
    21. Ungarn
      1. Magyar
  2. Afrika

    1. Sydafrika
      1. English
  3. Nord- og Sydamerika

    1. Brazil
      1. Português brasileiro
    2. Canada
      1. English
      2. Français
    3. USA
      1. English
  4. Asien

    1. Indien
      1. English
    2. Japan
      1. 日本語
  5. Stille-havområdet

    1. Australien
      1. English
    2. New Zealand
      1. English

Hos Mylan er vi også stolte over at drive forretning følgende steder.

  1. Marokko
  2. Luxembourg
  3. Slovenien
  1. Kina
  2. Singapore
  3. Taiwan
Jan 1, 2014

Opsøgende arbejde i Indien

Opsøgende arbejde i Indien


Da vi fandt ud af, at patienter med HIV/AIDS havde begrænset adgang til læger, startede vi Reassurance Program.


Vores Mylan er jeres Mylan: Historien bag Reassurance Program

Jeg kan være sikker på, at mine patienter ikke skal kæmpe mod HIV/AIDS alene – at de får de oplysninger og den følelsesmæssige støtte, de behøver. De behøver bare at tage telefonen. Og jeg kan holde øje med deres fremskridt mellem besøgene. Det kan jeg gøre. . .

Fordi Mylan udviklede Reassurance Program. I dag kan vi hjælpe, når patienterne har spørgsmål, er usikre på, hvordan de skal tage deres medicin eller har brug for nogen at tale med.

Skønsmæssigt lever 2,4 mio. mennesker med HIV/AIDS i Indien. Mange har ringe eller slet ingen adgang til de oplysninger, de skal bruge for at bekæmpe sygdommen. Indtil i dag. Mylans Reassurance Program hjælper patienterne med at forstå deres sygdom og holde forbindelsen med deres læger mellem besøgene. Det eneste, der kræves for at patienterne kan få de svar, de har brug for, er et telefonopkald. Og hvert ord behandles fuldstændigt fortroligt mellem Mylan, patienterne og deres læger.

Vi vil gerne gøre mere end bare sikre adgang til antiretroviral medicin af høj kvalitet. Vi vil være sikre på, at de mennesker, der har brug for dem, har de ressourcer og oplysninger, de skal bruge for at have tillid til medicinen


Senest opdateret  27-02-2015