Overskrift om Mylans adgangskanaler

Adgangskanaler

Vores mission er at give syv mia. mennesker adgang til kvalitetsmedicin, men hvordan får vi medicinen ud til dem?

Mylan anvender én global kvalitetsstandard for alle vores afdelinger og produktlinjer, uanset markedet. Mylan anvender avancerede overvågnings-og evalueringssystemer under fremstillings- og emballageprocessen, som sikrer, at produkterne opfylder specifikationerne.

Det giver os mulighed for at udnytte et bredt netværk af lokale og globale adgangskanaler, som omfatter læger, institutioner, offentlige myndigheder, detailhandlere og grossister.


Det er relationer, vi har opbygget og plejet gennem årtier. Fordi tillid er vigtigere end vores globale kvalitetsstandarder. Det handler om at bekymre sig om de mennesker, vi hjælper med det, vi gør. Det drejer sig også om, hvordan vi behandler vores partnere.

Når du vælger os som samarbejdspartner, prioriterer vi samarbejdet og den fælles værdi, det skaber. Når alt kommer til alt, er det vigtigt for os, at du drager fordel af det arbejde, vi gør sammen.

Hvis du dispenserer vores produkter, som er vanskelige at formulere og fremstille, skal du vide, at vores engagement for at producere dem er langsigtet. Uanset om det er medicin til flere millioner mennesker eller nogle ganske få, er vores prioritet at opfylde eller overgå branchestandarderne.

Dem tjener vi

  • Ikon for læger

    Læger

    Hundredvis af Mylan-repræsentanter besøger hver dag tusindvis af læger. Disse møder gør os bedre i stand til at opfylde deres behov og leve op til vores forpligtelse om at give lægerne og patienterne adgang til kvalitetsmedicin.

    Vi støtter også læger med initiativer som vores Reassurance Program i Indien. Dette program hjælper patienter med HIV/AIDS med at forstå deres sygdom og holde forbindelsen med deres læger mellem besøgene.
  • Ikon for institutioner

    Institutioner

    Vores institutionelle kunder omfatter en bred vifte af hospitaler, langtidsplejefaciliteter, indkøbsorganisationer, integrerede omdelingsfaciliteter og specialapoteker. Vi arbejder også tæt sammen med en række førende indkøbsorganisationer om at gøre generika og mærkevareprodukter tilgængelig for sundhedspersonalet inden for hospitalsmiljøet.

    Vores unikke enhedsdosisformater omfatter injicerbare, forblandede miniposer samt hætteglas med enkelt- og multidosis. Disse nye emballageformer bidrager til at forbedre lagerstyring, reducere dispenseringsfejl og fremme administrationen af medicin.
  • NACO-partnerskab

    Offentlige myndigheder

    Vores offentlige partnere omfatter det indiske National AIDS Control Organization (NACO) og det sydafrikanske sundhedsvæsen. In Indien er vi NACO’s førende leverandør af medicin mod HIV/AIDS og er med til at støtte målet om at standse og vende HIV/AIDS-epidemien gennem integrerede programmer til forebyggelse, behandling og pleje og støtte. I Sydafrika er vi også en af de førende leverandører af medicin mod HIV/AIDS.

    Vi samarbejder også med offentlige myndigheder rundt om i verden gennem politiske initiativer for at øge brugen af generisk medicin og forbedre adgangen til kvalitetsmedicin.
  • PharmAssist-programmet

    Detailhandlere

    Vi forsyner både nationale og internationale kæder samt uafhængige apoteker. Vores serie af undervisningsmaterialer hjælper apotekere med at give deres kunder oplysninger og svar om almindelige sygdomme.
  • Mylan-grossister

    Grossister

    Mylans verdensomspændende samarbejde med grossister er afgørende for at sikre, at vores produkter når ud til de mennesker, der har brug for dem, i ca. 145 lande og områder.

Senest opdateret  27-02-2015